Bästa julklappen!

Startade dagen med en långpromenad och nu sitter jag här, pigg som en lärka och väntar på att Amanda ska komma hit, weeeii.

Nåväl, jag är sjukt glad. Ställde mig på den förbannade vågen efter promenaden imorse. Jag hatar verkligen vågar, men jag kan ändå inte hålla mig borta. Jag ville se hur stor min viktuppgång egentligen var sedan sist jag vägde mig, dvs i somras. Jag var beredd på att få börja om från start, men tjiiiii så fel jag hade!! Jag hade trots min dåliga kosthållning och minskade träningsmängd gått ner ytterliggare två kg. Vilken härlig julklapp!

Sedan jag bestämde mig för att gå ner i vikt för ett år sedan har jag alltså gått ner sju kg. Ganska mycket för att vara jag faktiskt. Bara fem kg kvar till min målvikt, wohoo nu jäävlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0