Monday baby

Om jag inte hade såna fina arbetskamrater så hade mitt jobb nog varit ganska tråkigt. Mitt jobb i köket alltså. Jag har två jobb; hemtjänst & kök/restaurang. Jobbet inom hemtjänsten är fortfarande relativt nytt och jag lär mig nya saker hela tiden, därför tycker jag också att det är roligare. Köksjobbet kan jag, utan och innan. Jag har trots allt varit där i fyra år nu. Men misstörstå mig inte, jag gillar båda mina jobb. Det jag ville poängtera var helt enkelt hur viktigt det är med fina och roliga arbetskamrater.

Jag har två veckors jobb framför mig innan skolan börjar igen. Det känns bra, jag behöver trots allt pengarna.
Nu ska jag nana, det är en ny dag imorgon. En ny dag full med jobb :) Bjuder på fyra bilder från Grekland, godnatt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0