Friday night

Idag har jag haft en riktigt mysig dag, eller ialla fall eftermiddag och kväll. Jag åkte ner till stan direkt efter jobbet för att möta upp Kajsa för en fika. Timmarna bara flög iväg, vi hade hur mycket som helst att prata om. Och med tanke på att det har gått hela tre veckor sedan vi sågs sist så är det kanske inte så konstigt. Mysigt var det ialla fall! Kvällen spenderades i soffan med Elin, Moa, godis & herr Martin Beck. En riktigt skön fredagskväll med andra ord :)

Jag älskar mina fina tjejer så otroligt mycket. På söndag flyttar Kajsa upp till Norrköping och Elin tillbaka till Lettland. Det känns konstigt. Men samtidigt vet jag att tiden kommer att gå fort och att vi snart ses igen!


Jag mår så jäkla bra just nu. Ska försöka leva i nuet och inte fundera så förbannat mycket. Vad tror ni om det? Go with the flow liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0