Yes!

SOMMARJOBBET ÄR ÄNTLIGEN FIXAT!! Wohoo :D Jag ska vara på hemtjänsten här i Bollebygd, det kommer nog bli kanonbra. Nära och bra till jobbet och dessutom får jag ratta runt i en bil dagarna i ända, det passar mig utmärkt!
Detta året har jag verkligen haft tur med jobben. Jag har varit på ett flertal intervjuer och för en timme sen hade jag tre jobb i sommar. Så nu har jag ringt runt och tackat nej till dom som jag inte ville ha. Hur ofta blir man tvungen att tacka nej till ett jobb?! Typ aldrig. Jag har alltid tagit det som erbjudits mig, och varit väldigt tacksam för det. I sommar kommer jag alltså inte att jobba på mitt gamla jobb, det känns lite konstigt. Ovant. Jag har ju varit där i tre år nu. Men det ska bli kul att få lite erfarenhet inom vårdyrket. Det behöver jag :)

Nu ska jag packa och hjälpa mamma med maten.
Om några timmar bär det av hem till Jönköping igen och ikväll står bio på schemat - I am number four.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0