Sunday.

Helgen har varit bra. Större delen har spenderats hemma hos Elin i Tenhult, det vill säga in the middle of nowhere. I fredags drack vi vin och kollade på film och igår lagade vi pannkakor och kollade på ännu mer film. På kvällen åkte vi hem till Denise och kollade på ytterliggare en film. Haha. Vääldigt skön helg måste jag säga ;) Jag har verkligen vilat upp mig. 
Idag har jag städat, tvättat och diskat (en typisk söndag alltså) och nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe.
Ska snart sticka iväg en sväng till gymmet! Min kropp skriker efter träning. Wohoo :D


Jag och Manda september 2008. Sitter och kollar på gamla bilder på min externa hårddisk. Väldigt underhållande må jag säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0