Praktik & träning

Finns det något skönare än känslan efter ett stenhårt träningspass? Jag älskar det. Att ge allt tills man är helt slut och svetten rinner. Så skönt! Idag körde jag en timmes styrketräning och en timmes kondition & fettförbränning. Känner mig duktig! Nu ska jag ligga här i soffan och dega hela långa kvällen, det är jag väääärd :)

Förövrigt har det varit en bra dag. Jag fick själv gå in till patienterna och ta blodprov, utan att min handledare var med. Roligt och det gick väldigt bra! Mittutvärderingen igår gick bra den med, godkänd i alla moment. Jag älskar praktik, tror aldrig att jag har lärt mig såhär mycket på tre veckor som jag har gjort nu. Det är så otroligt roligt att känna att man utvecklas lite för varje dag, att man klättrar några steg uppåt för kunskapstrappan, som en patient sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0