Jag lever

Första veckan av praktiken är avklarad och jag avslutar den med en ledig helg. Skönt :) Igår kom mamma och pappa och hälsade på mig. Mamma hade köpt fina nya utemöbler till mig som dom hade med sig, dom gjorde sig riktigt bra på balkongen vill jag lova. Ser framemot många sköna vår- och sommarkvällar där :)
Eftersom jag är ledig framtill tisdag nästa vecka så passade jag på att följa med mamma och pappa hem igen igår.

Dagens plus; har jag legat ute i solen hela förmiddagen, i bara bikini. Vilka sommarkänslor man får :)
Nu till dom mindre roliga nyheterna; jag misstänker att jag och mamma har blivit matförgiftade efter restaurangbesöket igår.. Hon ligger nedbäddad i sängen och min mage är fucked up. Fyfan!!




Förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0