Introduktion

Idag har jag varit på introduktion inför praktiken. Det kändes väldigt bra. Huvudhandledaren var väldigt sympatisk och trevlig. Under rundvandringen på avdelningen stötte vi på min handledare, även hon verkar väldigt bra. En sten släppte från mitt hjärta, typ :P Handledaren är trots allt väldigt viktig för att man ska trivas. Man kan ha världens tråkigaste jobb, men ändå älska att gå till jobbet om arbetskompisarna är bra. Jaja. Jag är ledig imorgon, så det blir en mjukstart. Första riktiga dagen på onsdag. Detta blir nog bra.

Nu ska jag åka ner till stan och möta upp Denise och Stefan för en fika på Espresso House. Sen blir det träning. Gym idag också :D


Jag idag. Lagom trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0