Finbesök!

Det har varit en tuff men rolig helg på praktiken, har inte haft en lugn stund. Idag har jag mest dokumenterat, känner att det är något som jag behöver träna mer på.

Idag kommer min fina vän Amanda hit och hälsar på, wohoo!! :D Hon ska stanna till onsdag, så imorgon kommer jag, Moa och Amanda få en riktig heldag ihop. Det ska bli så otroligt kul, vi har trots allt inte träffats sedan jul. Det bli lätt så när man bor i två olika delar av detta avlånga land.
Ikväll ska vi gå på bio och imorgon får vi se vad vi hittar på. Skönt med en ledig dag i goda vänners lag.

Ha det bra sålänge, jag återkommer om några dagar. Puss!


Senaste gången vi sågs, fyra hela månader sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0