Vi är varma, ut med det kalla


Sitter och kollar i den nya H&M-katalogen som jag fick hem igår och gud vad shoppingsugen jag blir. Det är helt sjukt hur mycket fint det finns. Vill ha vill ha vill ha!!

Bortsett från världens segaste seminarium så har dagen varit kanon. Jag, Nillo, Chirin och Amar gick och åt på Taco baren efter skolan, det blev en hel del tjöt och skratt som vanligt :) Därefter var vi med en stund i Demonstration mot rasism här i Jönköping. Det var helt oplanerat för min del, men när man såg alla andra så drogs man med. Jag vet att det inte gör någon skillnad, SD är inne i riksdagen nu. Så är det bara :( Men att visa sitt stöd är aldrig fel.

Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och kolla på CSI :D Bästa avslutningen på dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0