Tjeenna tjeennnnnnaa

Idag mår jag så jävla bra!

Ställde klockan på halv nio imorse och cyklade ner till Marcus. Vi tog en timmes morgonpromenad längs Vättern. Bortsett från att det blåste som fan rent ut sagt, så var det hur skönt och roligt som helst. Det finns nog ingen som kan få mig att skratta så mycket som han. En av mina absolut bästa vänner, utan tvekan.

Därefter bar det vidare till Friskis. Körde ett skitjobbigt spinningpass med Elin och Anna, hej träningsvärk säger jag bara! Men gött var det. Avslutade allt med lunch och en massa tjejsnack :D Life is good.

Nu ska jag hoppas in i duschen och sen måste jag nog faktiskt städa lite här. Det ser ut som helvetet rent ut sagt, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0