Taken

Hej!
Jag kom precis hem. Jag sov hos bästaste Aida inatt och är gött sliten nu. Jag cyklade hem till henne efter skolan igår och sen hade vi en helkväll med te, film, god mat, popcorn och ännu mer film. Jättemysigt :) Vi såg en jättebra film som jag tycker att alla borde se. Taken heter filmen och den handlar om trafficking. Riktigt jävla bra film och jag fick mig en rejäl tankeställare.

Kvällens planer var egentligen att åka till Zara i Skövde och festa. Men eftersom jag fortfarande mår skit så får jag hoppa över det. Jag vet att förkylningen kommer bli ännu mer långdragen om jag festar ikväll. Visst, jag kan välja att ta det "lugnt" men det är inte riktigt min grej haha. Så otroligt tråkigt med tanke på att jag verkligen har sett framemot det, men det får helt enkelt bli en annan helg.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ta bussen hem till Bollebygd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0