Freedom

Jag mår bra nu. Jag känner mig helt jävla fantastisk. Mitt nya liv började för fyra veckor sen och jag gillar det. Att vara utan cigaretter är inte inte längre ett problem för mig och jag älskar känslan av att vara rökfri. Jag känner inte det minsta sug när jag ser någon med en giftpinne i handen, blir snarare äcklad om jag ska vara ärlig. Det luktar skit. På torsdag har jag varit röklfri i en månad. Så länge har jag aldrig klarat tidigare.
Men, nikotinsug har jag fortfarande och jag tackar gud för snuset. Jag vet att vissa tycker att det är äckligt med en snusande tjej, men ärligt talat så skiter jag fullständigt i det. Jag gör detta för min egen skull och för min hälsa. Jag vill inte få lungcancer, jag vill leva och må bra och det är därför jag har gjort detta valet. Jag vill kunna andas. Och jag ska sluta snusa, det ska jag. Men en sak i taget.
Jag mår bra nu. Jag känner mig fri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0