Bakis-shopping

Hade galet kul igår med en massa fina vänner. En väldigt lyckad kväll! Förfesten blev en fest och vi gick aldrig ut, haha. Vi satt på balkongen och rökte vattenpipa, snackade skit och hade det allmänt trevligt. Det kom en massa folk som jag aldrig träffat tidigare, riktigt kul :)
Tack Nillogumman för en kanonkväll. Måste göras om snart igen :)

Dagen har förövrigt varit bra. Seg och skön på samma gång. Jag har bland annat varit nere på stan med Moa i några timmar. Åt fet bakismat och shoppade. Jag köpte ett par nya slitna jeans och en oversize t-shirt. Mycket nöjd.

Nu ska jag gräva ner mig i soffan med en film och popcorn!



Ett av dagens shoppingfynd. H&M 149 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0