Baby tonight, dj got us fallin' in love again

Shooooo!
Hade riktigt kul med tjejerna igår. I början av kvällen var vi här och förfestade och sen åkte vi in till stan. Vi hamnade på Excet, dansade och hade riktigt roligt hela kvällen.

Det bästa var när Madde kom hem klockan fem imorse och var helt vansinnig på mig. Jag trodde inte att hon skulle komma hem i natt, så jag lät Johanna sova i hennes säng, Elin tog min och jag sov i mammas & pappas rum. Haha. Hon hade varit nära på att krypa ner i sängen när hon upptäckte ett huvud på kudden och blev skiträdd. Därefter hade hon gått in till mitt rum för att fråga vem som låg i hennes säng, men där låg ju Elin och nanade.. Sen fick jag mig världens utskällning kan jag lova. Förstår henne, haha.

Anyway, nu ska jag ge mig ut på en promenad. Känner att jag behöver få lite frisk luft efter att ha suttit inne och degat hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0