A6 med Moa

Godkväll.
Förutom denna helvetesförkylning så har jag haft en underbar dag. Jag slutade redan vid tolv och då cyklade jag och Moa till A6 för lunch och shopping. Det är verkligen en härlig känsla att kunna ta sig fram med cykel här i stan, jag känner mig så fri på nåt sätt. Tacktack mamma för den sköna cykeln, min nya älskling.

Jag köpte en mysig lampa på IKEA och lite annat smått och gott. Det blev mest saker till lägenheten eftersom jag inte hade ork och lust att hoppa in och ut i en massa provrum. Känner mig bara ful och risig när jag är såhär förkyld, inget kul då. 
Nu är det ialla fall KÖPSTOPP för Therese. Jag har shoppat alldeles för mycket på sistone..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0