Woheeey

Ojojoj vilken seg bakfylla jag har haft idag, men den börjar ge med sig nu tror jag. Jag vaknade förresten med ett stort blodigt rivsår på låret imorse, det såg förjävligt ut. Jag undrar vad jag har gjort? Mina leggings är fortfarande hela dock, hoho.
Jag är glad för att vi tillslut bestämde oss för att gå ut igår, vi velade fram och tillbaka och jag var verkligen inte på humör. Men att sitta själv hemma när man är nere är inte heller någon höjdare. Så jag bestämde mig för att ge kvällen en chans. "Vi går på förfesten då, sen går vi hem. Bara förfest" Det blev lite mer än så. Vi hade så kul och vips så var vi på kåren. Lyckad kväll, helt klart. Jag hade kul :)

Morgondagens schema:
Föreläsning 9.00-12.00
Träning 14.00-14.55
After schooool 16.00 - ?



Bild från igår. Jag och Annisen


Kommentarer
Postat av: Kaj

Var det något rocktema eller något? inte van att se dig i den stilen! Men tuff ser du ut ;) btw, visste ju inte det om din mormor! Hälsa henne från mig! <3

2010-10-08 @ 17:20:22
Postat av: Anonym

haha ja rocktema var det :D

2010-10-08 @ 22:26:14
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0