Brrrrrrrrrrrr

Mysigt väder. Not. Ikväll är en sån kväll då jag är glad att jag inte är uteliggare om man säger så.. Det är ju förfan snöstorm ute. Och det är inte ens mysigt. Speciellt inte när man är själv, omysigare kan det nog fan inte bli. Att vara ensam kan vara väldigt skönt ibland. Vissa dagar älskar jag det och jag har inga problem med att vara själv. Men idag är det inte kul. Jag känner mig ensam och liten. Jag har nog lite lite lite hemlängtan.. Mest av allt saknar jag mamma.

Imorgon är det ialla fall fredag! Ska äta lunch med tjejerna och fira alla "oktoberbarn" efter skolan. Det ska bli kul, som vanligt :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska be en nattbön om att det ska vara sommar och sol när jag vaknar. Hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0