Om man har tråkigt....

Vilken svordom använder du mest? Hmm, fan?
Äger du en iPod? Japp
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:45 om jag ska till skolan
Hur många resväskor äger du? Ingen
Använder du flip-flops? Ja, på sommaren
Var köper du dina matvaror ifrån? Olika, Coop eller Hemköp oftast
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Roligare att vara med, hah
Vilken var den senaste filmen du såg? Rush Hour 3
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän såklart
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa
Har någon någonsin kallat dig lat? Jadå
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, har inga problem med att somna om man säger så.. 
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Jag har alltid älskat Goo Goo Dolls :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Inte vad jag kommer ihåg. 
När var senast någon stötte på dig? Bra fråga
Vad åt du till middag senast? Spaghetti och köttbullar. Väldigt fantasifullt
Använder du huvtröjor? Ja, mest hemma. Sjukt skönt, jag älskar huvtröjor 
Kan du vissla? Haha, ja men det låter som skit
Vem var den senaste som ringde dig? Papi
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Den snabbaste och brantaste
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det hoppas jag inte, men det finns det säkert folk som gör
Vilket riktnummer befinner du dig i? 036
Tittade du på tecknat när du var liten? Oohja
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? A6 är ganska stort, jag gillar det
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej inte speciellt. Min blyghet påverkas inte av könet
Hur många syskon har du? 1
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen, inte min grej 
När flög du senast? I september. New York - Göteborg
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Två
Läser du för skojs skull? Jag har blivit bättre på det. Läser alltid nåt innan jag somnar
Pratar du några andra språk? Bara svenska och engelska 
Diskar du din egen disk? Ja jag har inte hunnit anställa en hushållerska än 
Har du gråtit offentligt? Ja 
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Om det är något som intresserar mig så vill jag alltid lära mig mer
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jaa! Jag vill först och främst tatuera mig
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ärligt talat så bryr jag mig inte, är inte så noga med det där
Kan du kasta macka? Yes
Har du någonsin varit i Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? Sällskap, popcorn och dricka :) 
Vem var din favoritlärare och varför? Hmm, ingen aning. Hade nog ingen favorit
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej det har jag inte 
Vad har du för väder? Idag har det varit soligt men kallt 
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Franska. Hohoho skojar. Valde fel linje, så jag tyckte att det mesta var tråkigt. Historia kanske, tycker det är ganska intressant
Gillar du att flyga? Jag ÄLSKAR att flyga
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Det är mycket som är viktigt. Men jag säger ärlighet och humor
När sov du senast på golvet? Det kommer jag inte ihåg
Vilken är din favoritdrink? Rosa Pantern och White Russian, mmm
Gillar du din boende-situation? För att vara så student så tycker jag att jag bor jättebra. Litet, men fräscht 
Vilken är din mammas hemstad? Ulricehamn (Vegby)
Din pappas hemstad? Göteborg
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Åtta, minst
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Skolan stressar mig och dagarna är fulla av plugg och träning, så ja
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Inte speciellt ofta
Vilken är din favoritfrukt? Passionsfrukt och ananas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, jag är för lat för det, haha 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Haha, ja lite. Jag kan störa mig på små stavfel och särskrivningar
Tror du på liv på andra planeter? Ja. Tycker att det är ganska självklart att det borde finnas liv på andra planeter. Konstigt annars
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Förutom mig själv? Haha. Det kommer jag inte ihåg, ingen har gjort mig arg på länge. Antagligen min syster, haha. Vi gör varandra arga
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Både och faktiskt. Killar är mer raka och snackar inte lika mycket skit, men jag älskar mina tjejkompisar
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom tyckte att Therese var ett fint namn helt enkelt. Mitt andranamn har jag fått efter min gammelfarmor
Gillar du senap? Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att jag klarar allt och att det jobbiga har ett slut
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Lätt!!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Pumba i Lejonkungen, hahahahah. Nej jag vet faktiskt inte
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nepp
Tycker du om att krama folk? Ja jag är jättekramig av mig
Skulle du säga att du är trendig? Jag är ingen trendslav, men visst följer jag med i modet. Tar på mig det som jag tycker är snyggt
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Audrina Patridge, Lady Gaga, Maria Montazami, m.m. Haha.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Som in i helvete. Jag hatar det
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Jag började gråta när jag läste Harry Potter och Dumbledore dog, heheheh.......
Tycker du att du är attraktiv? Attraktiv och attraktiv.. Vissa dagar är jag nöjd med mitt utseende, andra inte
Vad är du allergisk mot? Vad är jag inte alldergisk mot? ;) Jordnötter, kärnfrukter, timotej, hästar m.m
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, det är för gott för att jag ska få dåligt samvete. Människan är en köttätare, punkt.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Chuck Bass xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0