Bra lördag !

Jag måste säga att gårdagskvällen var riktigt mysig :) Det bjöds på underbart god persisk mat, tårta, snacks, shotar, drinkar och en massa dans. Trots att jag och Moa bara var med på förfesten och struntade i att gå ut så hade vi jättetrevligt. Jag blev dock sjukt danssugen framåt kvällen och jag hade gärna hängt med ut, men min ekonomi satte stopp tyvärr.. Haha. Sjukt kul att träffa alla ialla fall, gamla som nya :)

Just nu sitter jag och stirrar på mitt cigarettpaket från igår. Ja jag feströker, men jag brukar alltid ge paketet till nån kompis när kvällen är slut. Det glömde jag igår.. Jag funderade faktiskt på att slänga det, men det känns lite surt med tanke på att paketet är halvfullt. Fan.

Några bilder från igår










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0