Sunday

Gäsp. Jag har inte mycket att berätta. Min dag har väl varit som söndagar är mest. Lugn. Och fullproppad med plugg. Jag känner mig duktig. Det är viktigt att ge sig själv beröm ibland. 
Efter några timmars plugg belönade jag mig med att cykla ner till gymmet, körde en massa ben och kondition och ååh vad skönt det var. Träning är som meditation för mig, huvudet töms på tankar och endorfinerna rusar runt i kroppen. Love it. Imorgon är det dags för step styrka, wohooo! :D

Nu ska jag sluta skriva om min skittråkiga dag. Jag ska förövrigt sluta skriva sånna här skittråkiga inlägg. Innan var mina inlägg alltid mycket djupare, mer tankar och funderingar. Jag antar att det berodde på att jag var inne i en ganska deppig period. Jag var inte glad. Men det är jag nu, mina tankar är inte svarta längre och det är jag jävligt glad för.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0