Slaaappis

Helgen har varit jätteskön. Zara kom hit igår vid två och vi gick på stan en stund. Jag köpte två tröjor och ett par leggings :) Sen gick vi till Hemköp och köpte en massa god mat som vi lagade till här hemma på kvällen. Fläskfilé med klyftpottis & kantarellsås, Kex & ost, Ben & Jerrys och popcorn. Och så en massa filmer såklart. Jag kände mig som en liten sumobrottare men gud vad gott det var. Och sååå mysigt att äntligen få träffas, snacka och bara slappa. Vilken rehabhelg :)

Anyway, kom precis hem från gymmet och lunch med systrarna Zackrisson. Nu ska jag hoppa in i duschen, smörja in mig med BUS och mysa ner mig i soffan med nya Veckorevyn. Är det söndag så är det :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0