PS. I love you

Hej.
Jag har precis sett klart på PS. I love you som fick på fyran nu ikväll. Gerard Butler är ju bara hur charmig som helst. Jag älskar den filmen och gråter alltid. Jag vet inte varför jag envisas med att se massa sorgliga filmer hela tiden, haha.

Hursomhelst. Idag har jag varit hemma hela dagen, inte träffat en käft. Bara pluggat, tränat och tvättat. Roligt. 
Jag försöker bli vän med LM-beräkningen och jag tror faktiskt att vi har kommit ett steg närmare varandra idag. Jag gjorde klart alla uppgifter som ska göras denna veckan och det flöt faktiskt på väldigt bra. Riktigt stolt. En plugglördag med andra ord. Och det blir nog samma sak imorgon skulle jag tro. Känner att jag har en hel del att göra.. Skolångest kan man kalla det.



Gerard Butler. Det är min drömman det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0