Perfektion.

Ojoj vad jag har shoppat idag, men åh vilken bra dag det blev tillslut. Jag och Elin hade det verkligen toppenmysigt (Anna var hemma och pluggade). Detta köpte jag: en spetstopp, en tunika, två halsband, ett läppglans, en rougeborste, en massa ljus, glödlampor och en nätverkskabel (tråkiga pengar).

Jag känner mig fortfarande inte på topp, men jag mår helt klart mycket bättre än igår. Igår var ingen bra dag alls. Jag borde egentigen inte dela med mig av min negativitet här, men det skiter jag i. Detta är min dagbok skulle man kunna säga. Och här skriver jag precis vad jag vill. Det är mitt liv, mina tankar, mina känslor. Så varför blunda för känslorna och låtsas som att allt är så bra hela tiden? Ingen är perfekt, ingen. Så varför försöka framstå som att så är fallet? Jag är inte perfekt. Inte alls. Jag kommer aldrig att bli perfekt. För vad fan innebär ordet perfekt egentligen? Perfekt för mig behöver inte vara samma sak för dig. Perfektion är tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0