Love life

Dom senaste veckorna har jag mått så otroligt bra och det verkar hålla i sig. Allt är roligt, ingenting är tråkigt. Jag kan helt enkelt inte låta bli att älska livet just nu. Positiva Tess är här tjooheej. Jag tror faktiskt att träningen spelar stor roll och att det är den som får mig att må så bra, bland annat. Jag älskar verkligen att träna och dom senaste fem veckorna har jag varit på gymmet minst fem dagar i veckan. Det gör mig glad och harmonisk på något sätt. Dessutom har jag slutat röka och fyfan vad skönt det är! Jag älskar mitt liv just nu helt enkelt. Ville bara säga det. Nu hoppas jag bara att jag inte låter mig tyngas ner av skolan. Jag har en förmåga att bli riktigt deppig och sur så fort något går emot mig. Det ser ut som att jag har tio äckligt jobbiga veckor framför mig. Men jag ska verkligen fortsätta försöka vara positiv. Det ska jag. För såhär bra har jag inte mått på länge. Och träningen ska jag fortsätta med, no matter what. Skolan ska inte få ta över mitt liv totalt och den ska verkligen inte få ta träningen ifrån mig. No no no.

Detta blev ett flummigt litet inlägg, menmen. Nu ska jag fortsätta kolla på DH!
Pusskram, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0