Jag lever

Det händer ganska mycket i mitt liv just nu känns det som. Igår avslutades terminens första kurs, världens slappaste kurs dessutom. Dom senaste veckorna har jag mest tränat, ätit gott, träffat vänner och festat. Levt livet helt enkelt. 
Igår firade vi tjejer Chririn som fyller 20. Vi gick ut och åt god thaibuffé och hade hur mysigt som helst. Sen tränade jag, Elin och Anna på afro och på kvällen gick jag och Moa på vår första ishockeymatch. HV71 - Frölunda. Det var grymt. Jag gillade det och HV vann :D 

Nu ska jag ta på mig träningskläderna och cykla ner till Marcus! Det blir en timmes promenad innan frukost, skönt. Vi har varit jätteduktiga denna veckan faktiskt. Fyra gånger har vi varit ute och gått :) Härlig start på dagen som sagt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0