Friendship

Jag känner mig som Grodan Boll efter helgens frosseri. Vi har varit sjukt onyttiga, men mysigt har vi haft det :) Massa god mat, tjejsnack, filmer, godis, ännu mer tjejsnack och fler filmer. Det blev ingen utgång, men lika bra det med tanke på min ekonomi.. Dessutom så umgås man mycket mer när man bara är hemma och myser tycker jag, man umgås på ett annat sätt och hinner prata mer. Och tro mig vi hade mycket att prata om, det var evigheter sen vi sågs sist. 

När jag såg Helena och Soso på stationen i fredags så insåg jag hur mycket jag saknat dom och hur mycket jag saknar alla där hemma. Jag har faktiskt lite ångest över hur längsedan det var jag var hemma sist. Jag saknar mamma och pappa så otroligt mycket. Och det har hänt så mycket där hemma den senaste tiden. Och jag har inte varit där. Det känns dumt att sitta här när jag vet att jag behövs mer någon annanstans.








Tack för en mysig helg tjejer. Jag saknar er redan ♥

Kommentarer
Postat av: Kaj

åååh jag längtar sjukt mycket tills det är jag som sitter där vid ditt bord! Laga mat och dricka te... precis som vi brukar! Verkar som en helmysig helg! <3

2010-10-18 @ 00:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0