Fågel, fisk eller mittemellan

Jag funderar på om jag är manodepressiv eller nåt. Antingen så är jag skitglad, eller så är jag helt nere och jättedeppig. För mig är ingenting grått, bara svart eller vitt. Vissa dagar mår jag så himla bra, andra dagar är bara skit. Idag är en sån dag. Detta har varit en skitdag, den skitigaste dagen på länge faktiskt. Det började med att jag försov mig imorse, och sen har det bara gått utför. En jävla skitdag helt enkelt. En sån där dag då man bara vill ligga kvar i sängen under täcket och gömma sig för hela världen. Sjunka genom gjorden och försvinna några veckor. Så har jag känt idag.
Fågel, fisk eller mittemellan? Jag är alltid fågel eller fisk, aldrig nåt jävla mittemellan. Antingen är jag högt uppe i himlen och flyger, eller så är jag nere på botten. Idag har jag varit fisk. En rutten stinkande fisk. Långt nere på botten i mitt fula akvarium.

Alla har vi dåliga dagar.
Imorgon är en ny dag. Med nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0