Bullshit

Jag är inte trött. Kan inte sova. Funderar på att dygna och störa grannen genom att dunka på med hög musik hela natten, jämnt upp då menar jag. Men jag lär ju ångra det imorgon. Idag har jag levt på coca-cola och snus. Inget som jag rekommenderar. Hjärnan slutar fungera efter ett tag som ni märker. Börjar bli hungrig. När jag blir stor ska jag bli lycklig. Det är det enda jag begär. Jag kan bo i ett råttbo, men lycklig ska jag vara. Mamma säger alltid att lycka bara är små glimtar i livet. Det tror jag stämmer. Ingen går runt och är glad och nöjd med allt hela tiden. Livet är en bergochdalbana. Detta blev rörigt. Ooops nu blev jag trött. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0