Jobbfest, fika och film.

Detta har varit en riktigt bra helg. Igår var jag på en jobbfest i Borås som killarna från transport hade fixat. Det var faktiskt mycket roligare än vad jag hade trott att det skulle bli och det var jättekul att träffa alla igen :) Dom är alla så sköna och killarna känns i princip som mina bröder, underbara på alla sätt och vis och jag har alltid lika kul med dom. Jag och Maddes kompis Frida busade runt och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi kom fram till att vi är ganska lika på många sätt, haha. Skön tjej hej :)

Idag vaknade jag upp med ett dunkande huvud och en redig bakfylla. Men det var det värt. Hade ställt klockan tidigt för att åka in till Göteborg och träffa Helena och Soso. Vi tog en lång mysig fika på Le pain francais. Rekommenderar verkligen alla att gå dit. Deras bakverk, baguetter och sallader är helt jävla underbara. Det är alltid lika svårt att välja, mums.

Nu ska jag gå och lägga mig - i mitt gamla barndomsrum. Det känns bra att vara hemma.



Love you long time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0