Stay the night

På onsdag är det tenta, i läkemedelsberäkning. Man måste ha 100 % rätt. Ofta jag klarar det. Full pott, in my ass. Men plugget rullar på, det känns ganska bra och jag fattar det mesta. Men samtidigt vet jag att det knappt spelar någon roll, för klantar jag mig och får ett halvt fel så är jag körd. Omotiverande.

Hursomhelst, körde ett helt underbart pass på gymmet med Elin tidigare idag. Bästa på länge! Vi höll på i två timmar. Min kropp är som spaghetti, men gud så skönt det var.

Appropå ingenting, jag känner mig helt otroligt ensam ikväll. Så liten och osynlig. Att bo själv suger ibland. Jag och ensamheten är inte vänner ikväll.. :(
Helvete. Jag behöver en kram. En stor och varm kram.


Kommentarer
Postat av: Livet som Ellie

KRAAAM!

2010-11-09 @ 06:28:40
URL: http://livetsomellie.blogspot.com
Postat av: Kaj

Lycka till! U can do it!!! Kram

2010-11-09 @ 14:53:57
Postat av: Mozing

Sänder en massa kramar!

2010-11-11 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0