Nobody said it was easy

Jag borde kanske inte tänka så mycket. För om man tänker så blir det jobbigt, och om det blir jobbigt så mår man dåligt. Just därför. Men jag är inte bra på att inte tänka. Jag funderar mycket, vänder och vrider på saker och tillslut har jag snurrat in mig så mycket att allt helt plötsligt känns värre än det var från början. Just därför. Jag är en känslomässig jävla stackare som inte kan rå för hur jag mår och känner. Och jag borde även hålla käften och inte dela med mig av mina konstiga tankar. Hejdå. Men jag vill dock tillägga att jag är jävligt nöjd med livet just nu, så jag borde inte klaga. Ps. detta är tankar och funderingar som kommer fram när jag har druckit för mycket vin. Hejdå igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0