Men blä

Ooh jag älskar pissdagar som denna. Kan ärligt talat säga att större delen av dagen har varit skit. Och då överdriver jag faktiskt inte. Det har hänt så mycket tråkigt att jag bara vill spy. Men jag antar att sådana dagar är bra ibland, för då kanske man uppskattar dom bra dagarna mer. Vem vet.
Kvällen fick dock ett mycket bra avslut. Jag och Elin har varit hemma hos mig och druckit vin och kollat film. Supermysigt och väääldigt skönt! Så tack min fina vän för en väldigt fin fredagskväll :)

Imorgon åker jag hem. Jag har inte så stor lust till det just nu egentligen, känner mig stressad. Men samtidigt ska det bli skönt. Det blir förmodligen lite fest med jobbarkompisarna där hemma och mys med Hellis :)

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0