Lugn lördagskväll

Nu har jag suttit och räknat LM-beräkning i flera timmar, 12 övningstentor har jag hunnit med. Är helt sjukt stolt. Men nu lägger jag ner, det är ju trots allt lördag :)
Ikväll blir det filmkväll med fina vänner hemma hos Marcus. En slappislördag helt enkelt :)

Det är faktiskt helt underbart skönt med en fest-fri helg. Det har bara blivit massa drama och tråkigheter dom senaste gångerna och jag har verkligen ingen lust till att gå ut för tillfället. Det har jag iofs inte haft dom senaste månaderna. Jag vet inte vad det är för fel, men jag tycker helt enkelt inte att det är speciellt roligt. Det har jag aldrig tyckt. Jag föredrar en rolig hemmafest med härliga människor, eller en lugn hemmakväll med en massa godis och film :) Bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0