Hej mitt vinterland!


Den här synen mötte mig imorse när jag tittade ut genom fönstret. Galet mycket snö må jag säga! Men såå mysigt. Perfekt sitta-inne-och-tentaplugga-väder. Nu när det faktiskt börjar närma sig jul så har jag börjat gilla snön. Så länge det inte slaskar sig så är jag nöjd, haha.

Idag har jag suttit instängd hela dagen och pluggat, döööööötråkigt. Känner mig nöjd nu och vill bara få tentan överstökad. Vi får hoppas att det går bra. 
Jag känner ett stort behov av att umgås med människor nu. Det känns som att jag har suttit i karantän i en evighet. Och det har jag väl gjort på sätt och vis.. Haha!

Om 24 timmar sitter jag förmodligen med ett glas vin i handen och firar att patofysiologin är över, wiihooo! :D

Kommentarer
Postat av: Kaj

Du skojar va?! Är inte den bilden från förra vintern? :O

2010-11-26 @ 04:44:12
Postat av: Anonym

haha nej det är sant. ser likadant ut i år. galet!

2010-11-26 @ 22:58:52
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0