Happy birthday to me!

Okej. Jag fyller år om tio minuter och här sitter jag kissenödig som fan, dricker tranbärsjuice och tycker synd om mig själv. Vilken skit. Försöker trösta mig själv med att jag ialla fall inte är magsjuk och ligger och spyr, för det hade helt klart varit värre. Jag är helt enkelt ganska lyckligt lottad ändå, haha.
Och så har jag ju min fina familj här. Dom är guld värda. Jag har haft en uuuunderbar kväll med mammas goda mat, glögg och mys. Perfekt.

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon vaknar jag förhoppningsvis upp lite klokare, lite bättre och tyvärr även ett år äldre. 21 bast. Tufft.

Grattis till mig !


Haha, hittade den här bilden på datorn. Vilken bitch jag ser ut att vara. 18 år och ooh så tuff jag var.. ;) Tre år sedan. Tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0