Födelsedagsfirande

Godkväll :)
Idag har jag varit hemma och pluggat hela dagen. Är helt slut i skallen.

Anyway, hade en sjukt bra dag igår, den roligaste på länge skulle jag tro. Eller okej, läkemdelsberäkningen gick åt helvete och det förpestade första delen av dagen. Men sen blev det bättre, mycket bättre.
Efter skolan gick vi tjejer ut och åt och jag och Anna (novemberbarnen haha) blev firade. Det var hur mysigt som helst och jag fick jättefina presenter. Det är inte klokt hur bra dom känner mig :) Sen gick vi och bowlade och fan så trevligt det var! Jag fattar inte varför man inte gör det oftare, det är ju billigare än en fika ;) Kvällen avslutade jag och Nillo med gott vin hemma hos henne och sen utgång. En underbar dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0