Födelsdagsfirande och uvi

Tillbaka i Jönköping, pigg och glad. Det känns som att antibiotikan börjar göra verkan nu, finally :D Jag hatar urinvägsinfektion. Det är mycket värre än man tror. Jag lovar. Blä. Men som sagt, nu är jag på bättringsvägen och åh så skönt det är :)

Nog om det. Min födelsedag var uuunderbar! Det kunde knappast bli bättre. Hela dagen var perfekt (förutom besöket på vårdcentralen då) och det var så kul att träffa familjen igen. Jag fick en massa fina presenter som jag blev väldigt glad för. Mycket saker till lägenheten, smycken, film, sista boken i Twilight-serien (wohoo, jag är redan fast) kläder, epilator och annat smått och gott. Men det bästa av allt var ändå sällskapet. Jag älskar er av hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0