Underbaaart!

Träningen alltså. Det var sjukt jävla skönt att träna! Jag, Anna och Elin gick på ett "bräd-pass", och det vr verkligen hur jobbigt som helst. Hej träningsvärk!

Imorgon startar en ny kurs, psykologi. Jag brukar gilla psykologi, det är intressant, men just nu är jag verkligen inte peppad att börja plugga. Körde slut mig totalt i anatomin, men det är bara att bita ihop och ta sig igenom skiten I guess.. Sen är det äntligen sommar :D

Här kommer lite bilder från igår, en helt underbar dag med fina vänner. Sheet va kul vi hade! Jag är så lycklig att jag har träffat så fina vänner på så kort tid. Det känns som att vi har känt varandra i flera år, och vi har så jäkla kul ihop! :)



Jag & Chirin


Everybody!




Haha


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0