Skinny bitch

Hej!
Idag känns allt lite bättre. Jag har fått en del plugg gjort samt tvättat. Vädret är fortfarande ganska dåligt här, ingen sol men det är trots allt ganska varmt, så jag funderar på att ta en promenad :)

Pulverdieten går upp och ner, jag fuskade en del när jag var hemma men idag lever jag enbart på shakes. Vet inte om det har hänt speciellt mycket, jag har inte haft ork eller lust att träna och det är ju viktigt att göra om man vill få snabba och synliga resultat. Hur som helst så är jag ganska nöjd med mig själv, min kropp är fin men visst finns det saker som jag skulle vilja förändra.. Så tror jag att det är för alla? En tjej ska ha rumpa och bröst och inte bara bestå av ben.

Appropå kroppsfixering så hittade jag några bilder igår, på kändisar som retuscherats till anorexia-fall. Verkligen ingen trevlig syn. Jag tycker synd om de som drabbas av den vidriga sjukdomen, överjävligt verkligen..



Jennifer Lopez


Eva Longoria


Lindsay Lohan


Angelina Jolie


Kommentarer
Postat av: Jane

Usch, hemska bilder. :-/



En kvinna är ju som vackrast när hon har lite former, tycker jag!

2010-05-19 @ 16:57:02
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0