Nutrilett = lätt?



Okej, jag hatar mig själv lite för detta..
Jag har bestämt mig för att köra ren pulverdiet ända fram tills skolan slutar, dvs nästan tre veckor. Jag har alltid sagt att jag aaldrig skulle kunna göra det, aldrig. Men det skiter jag faktiskt i nu. Vill se snabba resultat och testa om det funkar. Det kommer bli skittufft och jag kommer antagligen må piss dom första dagarna, men varför inte testa? Jag skulle bli så jävla glad om jag märkte nån skillnad. Vi får se hur det går! Spännande.

Kommentarer
Postat av: Erik

Therese för fasen, det behöver du inte. DU ser sjukt bra ut!! Du ska tänka på att du kommer ha mindre energi, både koncentrationen och humöret kommer bli lidande. Det är bra att både e på topp när det e tungt i skolan.

2010-05-24 @ 23:52:28
Postat av: Anonym

Det säger alla :P men jag förstår såklart vad du menar. Vi får se, ska testa ett tag ialla fall !

2010-05-25 @ 18:08:26
URL: http://ttesstess.blogg.se/
Postat av: moa

Naturdiets är mycket godare enligt mig. bättre i konsistensen. och tänk på att man egentligen inte bör köra helfart mer än 14 dagar utan att fråga läkare om ens värden är okej för att fortsätta.



har gått ner 5 kilo på 2 veckor som mest på helfart och typ noll träning :)

2010-05-28 @ 15:51:24
URL: http://xelalovesya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0