Lite bilder från igår

Heej !
Söndag kväll, igen. Tiden går så jäkla fort, jag hinner inte med.. Nu är det mindre än tre veckor kvar till skolan slutar, tänka sig! Haha.
Vi hade en jättetrevlig kväll igår, vädret var verkligen perfekt :) En väldigt lyckad lördag helt enkelt. Jag är lat och har inte orkat lägga in några bilder än, så snodde några från Annapanna.
Anyway, idag har jag mest slöat mig, samt pluggat lite. Nu tänkte jag göra mig en god sallad till kvällsmat, mums.



Underbar utsikt


Om ni undrar vad jag gör - Jag visar min kladdiga marsmallows för
Elin don't askt me why..


Grillmästaren ! ;)


Nattkort..

Kommentarer
Postat av: Kaj

åh, där har jag stått så många gånger med mormor :) såg jättemysigt ut!

2010-05-23 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0