Down down down

Vilken jävla pissdag. Allt känns bara åt helvete, jag är inte alls på humör. Har inte lust med något, vill bara gå och gömma mig och sova bort ett par veckor.. Jag är känslig och bitchig. Trött och grå. Ingen vill vara nära mig just nu, tro mig.
Jag såg Biggest Loser igår och började böla vid utröstningen, då kanske ni fattar HUR jävla känslig jag är. Det är fanimej skrattretande.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på The Hills, och ger psykologiboken onda blickar då och då. Jag vet att jag måste sätta igång nu, men jag orkar inte. Jag hatar det. Är så sjukt skoltrött. Det är inte kul längre, jag vill ha sommar. BAAAAAHH!!



Kommentarer
Postat av: Kaj

Vad handlar psykologin om?

Det är inte många veckor kvar nu! Ge inte upp, det kommer kännas bättre bara du pluggat och insett att du kan lite. Annars ligger du bara och tänker på vad du inte gjort... då kan du inte slappna av ändå!



Jag hade den där körkortsteorin hängande över mig i flera månader innan jag tog tag i det. Sen kände jag mig 100kg lättare!



PUSS

2010-05-18 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0