Dagens shopping:

Shooo.
Har städat hela lägenheten och håller på att köra den sista maskinen tvätt. Fräscht och fint, skööönt! Blev medbjuden att grilla av min gulliga granne, men jag orkar verkligen inte idag. Är dödstrött. Laddar batterierna inför tentafesten imorgon istället!
Och vid nio ska jag skypa med Kajsa, ska bli kulkul :)

Shoppade som sagt idag, det blev en del.. Men det är jag värd, haha. Dessutom var det världens vår-rea på Gina Tricot och då var det bara att plocka på sig, 29 spänn per plagg. Det gillar vi :)



Söt klänning till tentafesten, 299 :-


Leggings med strassdetaljer, 249 :-


Blommig mormorklänning hah, 29 :-


Stor t-shirt, snygg till leggings, 29 :-


Vardagsklänning, 29 :-


Mysig stor tröja med små nitar, 29 :-


Stort linne, 99 :-


Örhängen & nagellack


Skor


Ännu mer skor


Det var nog allt.. En hel del som sagt, men detta var min belöning till mig själv :) Wihoo!

Kommentarer
Postat av: Kaj

Otippade plagg måste jag säga! Har du bytt stil sen jag åkte? haha ;) men de var jättefina, min favorit är tentaklänningen! En bild på dig i den hoppas jag på ^^ puss!

2010-05-07 @ 03:50:20
Postat av: Anonym

haha hur menar du då? det var rea så jag plockade på mig allt möjligt vettu :) men bytt stil har jag inte gjort :P hihi

2010-05-08 @ 15:39:24
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0