Dag 2

Hej på er!
Startade dagen med en timmes powerwalk ute i det sköna vädret, det var verkligen hur skönt som helst. Idag är det dag 2 på dieten och än så länge så har det gått väldigt bra. Det sägs att dag 3 & 4 är dom värsta, men vi får se.

Bokade klipptid igår och frågade även frisören om vad hon tyckte om slingor. Enligt henne så var det en jobbigare process att gå från ljus till mörk, än mörk till ljus. Typiskt!! Jag har ju blekt mitt hår och har därför inget pigment kvar alls, risken är att håret blir grönaktigt och dessutom kommer håret blekas en massa i sommar. Så jag väntar med slingor till hösten. Men klippa mig ska jag ialla fall göra, är så inihelvetes trött på mitt hår nu !



Jag och mitt trollhår just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0