ANATOMIN AVKLARAD!

I'm back. Och fan va lycklig jag är. Jag klarade anatomin, fick ett underbart B, det trodde jag aldrig!! :D Detta är lycka på högsta nivå mina vänner. Lyckalyckalycka. 
JAG KLARADE ANATOMIHELVETET!!!!!!!!! Jag av alla människor. Är så sjukt stolt över mig själv och är så glad att jag skulle kunna spricka. Nu är det äntligen över. Och jag är tillbaka igen, livet här kommer jag!! Nu ska jag njuta ordentligt hela maj, känns som att det kommer hända en massa roligt denna månaden. WOHOOOO!!!

Nu ska jag sätta igång och städa och tvätta, det ser ut som tredje världskriget här jag lovar. Hahahaha. Men som sagt, jag har inte haft tid. Det känns ärligt talat som att jag inte har levt på en månad. Så nu ska jag fanimig kompensera det genom att leva dubbelt upp.
Tänkte visa allt som jag har shoppat idag också. Jag gick ner på stan idag och belönade mig lite efter muntan om man säger så... Hihi.
Hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0