25/5

Hej!
Idag regnar det och är äckligt grått, vilket påverkar humöret lite måste jag erkänna.. Startade dagen med skola nio till tolv (seeeegt, jag och Chirin satt och fnissade oss igenom hela föreläsningen. Moget.). Sen gick jag lite på stan. Köpte en del fina och välbehövliga saker.. Hähää, eller ja, fina ialla fall! Visar er sen om jag orkar :)
Nu ska jag sätta igång med städningen! Det måste vara fint och fräscht imorgon då tjejerna kommer hit på förfest :)

Idag fick jag förresten höra "att jag blivit smalare"! Roligt! Det var en klasskompis som varit borta två veckor som påpekade det. Jag märker ingen skillnad, men jag vet inte, det är svårt att säga.. Kul var det ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0