Slitna jeans

Hej.
Kom hem för en liten stund sen efter en fika med Elin. Vi har haft en heelmysigdag. Inser hur mycket jag har saknat mina vänner här hemma. Tur att jag kommer hem till påsk igen. Hursomhelst, underbar dag med underbar vän! Life is good.

Funderar på om jag ska ta och slita sönder ett par jeans som jag har börjat tröttna på. Tycker att dom är lite tråkiga så tänkte fixa till dom lite, göra hål och göra lite slitningar.. Fint till våren. Pappa tycker att jag är dum i huvudet, "Varför göra sönder ett par hela jeans? Vilket slöseri" Han fattar ju ingenting :)




Snööggt


Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha, han vore inte pappa om han inte reagerade så ;D såg du att jag köpt mig en jeansjacka på bilderna? trivs riktigt bra i den! kommer ihåg hur du gick och kollade på alla förra sommaren och då var jag inte alls sugen ;D puss

2010-03-24 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0