Plugghelg.

Helluu :)
Sitter uppkrupen i soffan, nyduschad och fräsch. Jag kom precis tillbaka från gymmet, mycket mycket skönt. Och imorgon kör jag igång med varannan dag-metoden. Jag både fasar och ser fram emot det på samma gång. Kul att se om jag fixar det, men jobbigt att inte få äta riktig mat.. Jaja vi får se.

Jag har förresten haft världens tråkigaste helg för er som undrar. Seriöst. Jag är så uttråkad. Det enda jag har gjort är att plugga, äta, sova, plugga, äta, sova. Aldrig och då menar jag aldrig har jag varit utan sällskap en hel jävla helg. Jag känner fan depressionen komma. Haha. Nää imorgon ska det bli skönt att träffa alla igen :)

Hoppas att ni har haft en bättre helg är jag.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0