Ny soffa :)

Godkväll :)
Mamma och papppa åkte hem för ett par timmar sen och nu sitter jag här i min nya fina soffa :) Gudomligt skön måste jag säga ;) 
Vi åkte till Ikea och åt lunch samt köpte soffan, soffbord och en ny badrumsmatta till mig. Sen åkte vi hem hit och fikade och satte ihop allt :) Det gick ovanligt smidigt måste jag säga. Jag och pappa brukar annars tappa tålamodet och när inget funkar som det ska, beskrivningarna är enligt oss nästan alltid helt värdelösa haha. Men det gick ju som sagt hur bra som helst :) 
Mina föräldrar är dom bästa som finns och jag saknar dom redan. Skönt att jag åker hem på fredag :) Det ska bli väldigt skönt!
Nu är det ialla fall hur fint som helst här hemma, mycket hemtrevligare än innan. Tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten senare ikväll om jag orkar :)

Lite bilder från igår:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0